خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در دیدار با خانواده شهید براتعلی محمددوست؛
  سردار رفیعی آتانی گفت: شهدا برای پاسداری از دین خدا وارد کارزار جنگ شدند و طبق وعده خداوند نصرت الهی با کسانی است که دین خدا را یاری کنند و اینگونه است که شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند. 
کد خبر: ۹۵۷۶۶۴۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

قزوین_ به گزارش بسیج عصر امروز سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با خانواده شهید براتعلی محمد دوست دیدار و از آنها دلجویی کرد.

سردار رفیعی آتانی در حاشیه این دیدار با اشاره به جایگاه شهید در دین اسلام بیان کرد: کسانی که در جهت حفظ و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران از زمان انقلاب تا کنون جان خود را از دست دادند، شهید محسوب شده و به مقام شهادت نائل می شوند. 

وی گفت: انسان هایی که در جنگ تحمیلی و در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کیان ایران، با رشادت و از خود گذشتگی در برابر دشمنان مقابله کردند هم شهید محسوب می شوند و چه بسیار انسان های بلند نظری که حتی با سن کم به جایگاه رفیع شهادت نائل شدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد:شهدا برای پاسداری از دین خدا وارد کارزار جنگ شدند و طبق وعده خداوند نصرت الهی با کسانی است که دین خدا را یاری کنند و اینگونه است که شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند. 

سردار رفیعی آتانی در ادامه با اشاره به صبر مادر شهدا عنوان کرد: مادران شهدا اسوه های صبر و پرورش یافتگان مکتب زینب(س) هستند که از سرمایه عمر خود در راه دین خدا و اعتلا و آزادی میهن اسلامی گذشتند. 

در پایان این دیدار از مادر شهید براتعلی محمد دوست تجلیل شد.

گفتنی است؛ براتعلی محمد دوست در پانزدهم مرداد ۱۳۴۶، در شهر کرج به دنیا آمد. پدرش حسن، فروشنده بود و مادرش زهرا نام داشت. دانش‌آموز سوم راهنمایی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. هفتم فروردین ۱۳۶۱، در دشت‌عباس توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای شهر آبیک واقع است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها